بسیجی

بسیجی

بسیجی

بسیجی

امام زمان(عج) امام خامنه ای و شهدا

کوله بار گناهانم بر دوشم سنگینی میکرد…

 

ندا آمد بر در خانه ام بیا انقدر بکوب تا در به رویت باز کنم…

 

وقتی بر در خانه اش رسیدم هر چه گشتم در بسته ای ندیدم!

 

هر چه بود باز بود…!

 

گفتم : خدایا؟؟ بر کدام در بکوبم؟؟؟

 

ندا امد: این را گفتم که بیایی وگرنه من هیچوقت درهای رحمتم را به روی تو نبسته بود

http://cbsc.ir/wp-content/uploads/2015/06/122a8ff1c833e96750a2d91460ad3532.jpg

 








 

 

یـک وقـت هــایی هـم هـسـت

که تـمـــام آرزوی زنـدگیت این مــی شــود که

کـسـی که دوسـتش داری چـیـزی از تــو بـخـــواهـد..

مثلا بـخـــواهـد برای "فـــرجش" دعا کنی

آنگاه

تــو عاشــقانه بـــه زانـــو در میآیی و میگویی

"اللهــم عـجل لولـــیک الفــرج"


در زمان خلافت امام علی (ع) دعوا شده بود .....

اقا امیر المومنین رسیدند و گفتند :

اقای قصاب بذار بره ...

قصاب گفت : به تو ربطی نداره و دستشو برد بالا محکم گذاشت تو صورت حضرت..

اقا سرش رو پایین انداخت و رفت ....

 

مردم یهو ریختند و به قصاب گفتند فهمیدی کی رو زدی؟؟؟

قصاب گفت نه فضولی کرد زدمش

گفتند زدی تو گوش حضرت علی (ع) خلیفه مسلمین

 

قصاب ساتور رو برداشت و دستش رو قطع کرد و گفت :

دستی که بخوره تو صورت علی مال من نیست

 

 

 

جیگرشو داری . . .. .

 

یه چیزی بگم ..

 

امام زمان (عج) فرمودند :

 

     با هر گناهی که میکنی یه سیلی به صورت من میزنی

 




حجاب برای محافظت از زن نیست!!!
خیلیا بااین تفکر مخالفند پس خواهشا تا تهشو بخونن
اگه دقت کرده باشین همه فکرمیکنن
حجاب رو اسلام برای محافظت از زن آورده
درحالی که حجاب و پرده نشینی زن پیش از اسلام بوده
اما اسلام برای استفاده درست از حجاب
قوانینی برای زن محجبه وضع کرد
تا زن از پرده نشینی در بیاد و 
درسایه حجاب بتونه در اجتماع حضور پیدا کنه
اتفاقی که در اقوام و ملل پیشین اصلا به چشم نمی

خورد







نظرات 3 + ارسال نظر
حسین جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 11:47

عالیه

--- پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 16:59

خوبه

S\\A\\H\\A\\R جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 15:19 http://maloosak.69.mu

امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
ممنون
6516

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.